شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شهروندان عزیز ، می توانند در قسمت ارتباط با ما ، کلیه درخواستها ، نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین برسانند شهرداری رشت
جلسه ستاد بحران سازمان آتش نشانی رشت برگزار شد/ آتش نشانی رشت 1400/10/01
جلسه ستاد بحران سازمان آتش نشانی رشت برگزار شد/ آتش نشانی رشت

 
 

125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، ظهر روز 29 آذر 1400 ستاد بحران سازمان آتش نشانی رشت در سالن مدیریت بحران ستاد فرماندهی این سازمان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که به منظور بررسی میزان آمادگی و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص چالش های پیش رو در اثر بروز بحران های احتمالی ناشی از بارش نزولات آسمانی در فصل زمستان برگزار شد، حوزه های مختلف سازمان آتش نشانی گزارشات لازم را در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام خود را در خصوص آغاز فصل زمستان بیان کردند.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت در این جلسه با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم در زمان وقوع بحران های احتمالی از بروز خسارات به شهر و شهروندان و نیز ماشین آلات و تجهیزات و ادوات پیشگیری نماییم، عنوان کرد آمادگی مواجه با بحران ضرورتی مدام است.

مومنی با تاکید بر اینکه برابر دستورالعمل ستاد بحران شهرداری رشت در زمان بحران می بایست تمامی سازمان ها و نیروها نسبت به وظایف تعیین شده اقدام و ماموریت های مربوط را به نحو احسن انجام دهند، ادامه داد آتش نشانان روزانه با وقوع بحران های شهری مواجه هستند و ذات این سازمان بحران مدار بودن است و آمادگی مواجه با بحران های شهری یک اصل مهم و حیاتی در سازمان آتش نشانی است.

مومنی به سوخت مورد نیاز و تجهیزات عملیات زمستانی خودروهای سازمان آتش نشانی اشاره کرد و افزود برنامه ریزی های لازم را در زمینه تامین سوخت و ملزومات مورد نیاز خودرو های عملیاتی امدادی صورت پذیرد.

وی در خاتمه به برگزاری رژه خودرویی عملیات زمستانه شهرداری رشت اشاره کرد و افزود این رژه در روزهای آتی در مسکن مهر رشت برگزار خواهد شد و 13 خودرو از سازمان آتش نشانی در این رژه حضور خواهند داشت.

 

 
 
تعداد بازدید: 2432
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal