شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شهروندان عزیز ، می توانند در قسمت ارتباط با ما ، کلیه درخواستها ، نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین برسانند شهرداری رشت
بررسی و هماهنگی اقدامات لازم در رابطه با کنار گذر کانال  G-5 1399/08/19
بررسی و هماهنگی اقدامات لازم در رابطه با کنار گذر کانال G-5

معاونت شهر سازی و معماری شهر داری رشت خبر داد:

بررسی و هماهنگی اقدامات لازم در رابطه با کنار گذر کانال

G-5

جلسه با حضور رضا ویسی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت و با حضور مهندس پیربازاریان، مدیر شهرسازی و طرح های توسعه شهری، مدیران و کارشناسان معاونت حمل و نقل و امور زیر بنای، ترافیک، مناطق، سازمان سرمایه گذاری، حقوقی و املاک و نمایندگان شرکت سهامی آب منطقه ای با هدف انجام هماهنگی های بین بخشی لازم جهت اجرای پروژه های بازگشایی مسیر G-5 ، حدفاصل آج بیشه در منطقه 3 شهرداری الی پیله دار بن در منطقه 1 شهرداری رشت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، رضا ویسی معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت گفت با توجه به اینکه خیابان پیش بینی شده در طرح تفصیلی شهر رشت، در محدوده ی استملاکی شرکت سهامی

آب منطقه ای واقع شده و با توجه به صورتجلسات قبلی فی مابین شهرداری و آن شرکت خواستار تسریع در انجام فرآیند قانونی و مراحل فنی و حقوقی به منظور تحقق طرح تفصیلی شد.

در ادامه؛ مهندس غلامعلی نیک فهم، معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی عنوان کرد، تحقق این بخش از طرح تفصیلی که مستلزم همکاری دوستانه ی شهرداری و شرکت سهامی آب منطقه ای می باشد موجب کاهش بار ترافیکی از شرق به شمال شهر رشت خواهد شد.

همچنین؛ سرکار خانم گل احضار، ریاست سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت، با بیان اینکه اجرای کنار گذر G-5 حد فاصل بلوار انصاری الی پیله داربن در مرحله ی واگذاری اجرا به سرمایه گذار به منظور بهبود شرایط ترافیکی شهر رشت می باشد، خواستار تعامل دو جانبه جهت اجرای این پروژه ی شهری شد.

در پایان جلسه مقرر گردید به منظور ایجاد و هماهنگی بیشتر، کارگروه فنی، حقوقی و املاک، متشکل از نمایندگان شهرداری و شرکت سهامی آب منطقه ای به منظور تسریع در پیشبرد اهداف پیش رو تشکیل گردد.


 
تعداد بازدید: 2299
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal