شهرداری رشت
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شهروندان عزیز ، می توانند در قسمت ارتباط با ما ، کلیه درخواستها ، نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین برسانند شهرداری رشت
آتش سوزی نیمه شب و نجات 6 شهروند گرفتار در تل آتش و دود/آتش نشانی رشت 1399/08/12
آتش سوزی نیمه شب و نجات 6 شهروند گرفتار در تل آتش و دود/آتش نشانی رشت

 
 

125رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ آپارتمان سه طبقه به ساعت 3:46 نیمه شب گذشته 12 آبان به آتش نشانان اطلاع داده شد.

سریعا 27 آتش نشان و افسر ارشد بهمراه 9 دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بلوار شهید مدرس، پشت میدان میوه و تره بار اعزام شدند.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه حادثه آتش سوزی موجبات دود گرفتگی شدید آپارتمان سه طبقه را فراهم کرده بود، ادامه داد: با توجه به زمان حادثه و خواب بودن ساکنین سریعا عملیات نجات توسط تیم نجات آغاز شد.

وی ضمن تاکید بر مهار آتش سوزی خودرو که بعلت اتصال در سیستم سیم کشی برق بوده ادامه داد: در این عملیات 6 تن از ساکنین ( 3زن و 3 مرد) محبوس شده به مکان امن انتقال یافتند.

مومنی با اشاره به خارج شدن 3 تن از ساکنین قبل از رسیدن آتش نشانان ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه و عملیات به کسی آسیب جانی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه کامل دود به ایستگاه بازگشتند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت آپارتمان ها، ادامه داد: در ساختمان های بلند مرتبه بنا به مقررات ملی ساختمان و سازمان آتش نشانی باید اقدام به نصب شیشه دودبند راه پله کرد تا در صورت بروز آتش، حریق و هر نوع بلای طبیعی به راحتی از ساختمان خارج شد


تعداد بازدید: 1985
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal