شرح وظایف مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری |
شرح وظایف مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری: - بررسی و به کارگیری رویکردها و روشهای نوین کاری برای انجام کارآمد وظایف و بهبود فعالیتها و عملکردهاارائه پیشنهادات برای افزایش بهره وری و همکاری در پیاده سازی پیشنهادات پذیرفته شده
- انجام بررسیهای کارشناس در خصوص طرحهای شهرسازی و تفصیلی و موضعی ویژه
- بررسی و برنامه ریزی در مورد توسعه و توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری به منظور دسترسی عادلانه شهروندان به این خدمات در راستای تحقق عدالت اجتماعی
- برقراری ارتباط با مشاورین انجام انجام پروژه های مطالعات شهری
- پیگیری انجام پروژه های مطالعاتی شهری مورد نیاز شهرداری
- تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ویژه فعالیتها و خدمات مراکز فرهنگی اجتماعی شهرداری
- همکاری در ارائه پیشنهاد و برنامه ریزی در زمینه مسایل اساسی شهری در امر تهیه لوایح و سیاست های شهرداری
- همکاری در انجام پروژه های مطالعاتی شهری مورد نیاز شهرداری
- جانمایی دکه های سطح شهر
- نظارت بر میادین سطح شهر و پلمپ واحدهای غیرمجاز صنفی و مشاغل مزاحم (بند24ماده55، بند28ماده55و بند 20ماده55
- •نظارت بر بازارهای سطح شهر و اصناف
- نظارت بر صورتجلسات رفع خلاف(کمیسیون ماده صد)
- حضور در جلسات کمیسیون بند20
- همکاری در جهت ساماندهی تابلوهای صنوف
- همکاری در جهت جمع آوری متکدیان
- نظارت بر رفع سدمعبر مناطق و نواحی
- نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز مناطق و نواحی
- نظارت بر استخراج، مستندسازی، بروزرسانی و اشتراک گذاری اطلاعات منطبق با مدیریت دانش و ارائه مستندات
- نظارت بر پیشنهاد، تدوین و بروزرسانی فرایندهای تحت سرپرستی و همچنین تعریف و پایش شاخص های مرتبط با فرایندها
- تعامل،هماهنگی وهمکاری باکلیه دستگاههاونهادهایذیربط درزمینه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی
- برنامه ریزی وساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی ازمنظر فوریتهای اجتماعی انجام سایر امورمحوله ازسوی مقام مافوق درچارچوب وظایف
|
1399/05/14 |