شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شهروندان عزیز ، می توانند در قسمت ارتباط با ما ، کلیه درخواستها ، نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین برسانند شهرداری رشت
برگزاری نشست شهردار با مدیران و کارشناسان روابط عمومی های معاونت ها، مدیریت ها، مناطق و سازمان های شهرداری رشت 1399/03/06
برگزاری نشست شهردار با مدیران و کارشناسان روابط عمومی های معاونت ها، مدیریت ها، مناطق و سازمان های شهرداری رشت

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خبر داد:

برگزاری نشست شهردار با مدیران و کارشناسان روابط عمومی های معاونت ها، مدیریت ها، مناطق و سازمان های شهرداری رشت

این نشت در تاریخ سی اردیبهشت 99 و با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری رشت در سالن جلسات شهرداری با حضور حاج محمدی شهردار پرتلاش، قانع مدیر روابط عمومی شهرداری رشت، حسنی رییس حوزه شهردار و شورای اسلامی برگزارشد.

علیرضا قانع مدیر روابط عمومی شهرداری رشت با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان بوده و پل ارتباطی بین هر سازمان و مردم است افزود: روابط عمومی کار بسیار دشواری است؛ بعضا بسیاری از فعالیت هایی که در این حوزه انجام می پذیرد شاید هیچ گاه دیده نشود و این واقعیتی است که بواسطه وسعت کار روابط عمومی ها و مسئولیت های محوله می باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه لاجرم جهت برقراری یک همگرایی منسجم در میان روابط عمومی ها جلسات متعدد با دستورالعمل های واحد تهیه و تنظیم شد تا بواقع همچون یک مجموعه هماهنگ در شهرداری رشت؛ انعکاس فعالیت ها انجام پذیرد، گفت: روابط عمومی پویا بی شک می بایست برنامه های بدیع، نو و خلاق را در قالب نوعی ابتکار به سوی چشم اندازی مدون و مشخص هدایت کند تا عملکرد مجموعه بطور شفاف به حضور شهر و شهروند رسانیده شود.

حاج محمدی شهردار رشت در ابتدا ضمن خیر مقدم و تبریک روز روابط عمومی، شهرداری را بواسطه عملکردهای روزانه و جهادیش که می بایست عملکرد آن به همت روابط عمومی ها بیشتر از این منتشر شود بسیار مظلوم دانست و گفت: روابط عمومی بعنوان چشم شهر و شهرداری، گوش شنوای مردم و بار دیگر زبان گویای شهر و شهرداری است که این حلقه گمشده اصلی؛ حلقه روابط عمومی های پویاست.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه هر فرد بنا به عشق و علاقه اش به دنبال مقصود و هدف خود است، ادامه داد: دوست دارم برای این شهر و مردمش کار کنم تا زمانی که از لحاظ فیزیکی توان داشته باشم و این همان عشق و بخش اعظم هدف من است که در سایه همان شفاف سازی های حوزه روابط عمومی، انعکاس دقیق اخبار، پروژه ها و جلساتی که بازتابش در سایه همت و تلاش اعضای روابط عمومی ها که همچون نفس شهرداری انعکاس رویدادها را عهده دار هستند روشن گر و مفید خواهد شد.

درپایان؛ تنی چند، به نمایندگی از روابط عمومی های سازمان ها و مناطق ایراد سخن داشتند و در پایان ضمن تقدیم لوح سپاس و شاخه های گل از اعضای روابط عمومی ها تقدیر و قدردانی شد.

 
 
 
تعداد بازدید: 600
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal